Korisnička podrška / Besplatni povrat

    Besplatni povrat

    Registriraj se, postani član KrunaMode kluba i ostvari pravo na jedan besplatan povrat po narudžbi!

    Pravo na povrat narudžbe imaju svi kupci KrunaMode web shopa na sve proizvode. Članovi KrunaMode kluba mogu vratiti sve proizvode, bez troškova poštarine.

    Kruna Trade d.o.o. garantira da su svi proizvodi kupljeni na našem web shopu ispravni. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih vi vidite na zaslonu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te isto tako zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe.

    Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom, informirajte nas o poteškoći. Ako je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 14 dana od dana primitka proizvoda kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca. Kupčevo je pravo da vrati proizvod u slijedećim slučajevima:

    • dostava proizvoda koji nisu naručeni
    • dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom isporuke

    Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod sa greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu iznad originalne ambalaže. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete, nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

    U kojem roku moram zatražiti povrat?
    Povrat na sve proizvode, dužan/na si zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.

    Mogu li proizvod kupljen u KrunaMode web shopu vratiti u neki od Kruna Mode dućana?
    Sve proizvode, osim proizvoda iz Hot Sale i vremenski ograničenih prodaja, možeš vratiti samo dostavom kurirske službe na adresu Kruna Trade d.o.o., Gundulićeva 26a, 21000 Split nakon odobrenog zahtjeva za povrat.

    Što kad zatražim povrat? Nakon kojeg vremena moram vratiti proizvod?
    Nakon što zatražiš povrat kontaktirat će te naše osoblje i dati uputstva za izvršenje povrata. Ukoliko je zahtjev odobren, proizvod se putem ekspresne dostave mora vratiti o našem trošku u roku od dva radna dana od zatraženog povrata.

    Zašto je moj zahtjev za povratom odbijen?
    Kako bi dobio/la točan odgovor na to pitanje molimo da nam se obratiš na e-mail webshop@krunamode.hr, a u naslovu maila napišeš broj narudžbe.

    Registrirani sam korisnik KrunaMode kluba. Kako pokrećem zahtjev za povrat?
    Zahtjev za povrat pokrećeš u roku od 14 radnih dana od primitka paketa slanjem emaila naslova „Zahtjev za povrat“, a u sadržaju emailu napišeš svoj broj narudžbe ( email šalješ na na webshop@krunamode.hr ). Po primitku istog u roku dva radna dana kontaktirati ćete naša info služba.

    Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?
    Ako tvoj zahtjev za povratom bude odobren, a pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo ti puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu.

    Nisam član KrunaMode kluba. Imam li pravo na povrat?
    Pravo na povrat narudžbe imaju svi kupci na sve proizvode, ali samo članovi KrunaMode kluba robu mogu vratiti bez troškova poštarine. Povrat moraš zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.

    Kruna Trade Ltd. the authorized representative O'Neill, Bench, Blend, Henri Lloyd, Ichi and Garcia Jeans products for Croatia. © Copyright 2016 Powered by PrestaShop ™