Kruna Mode / Brandovi

    Iz trajne ljubavi prema vodi i snijegu 1952. godine na obalama Kalifornije rođen je O'Neill - najstariji surf, snow & lifestyle modni brend na svijetu. Kroz svoju kreativnu genijalnost O'Neill nadilazi prepreke na koje standardna odjeća i obuća nailaze, potičući nas tako da što više vremena provodimo u prirodi. O'Neill komadi su definitivno najbolji izbor za sve one koji cijene inovativan dizajn, funkcionalnost i besprijekornu kvalitetu.

    Pogledaj ponudu

    Bench kolekcije nude raznovrsnu ponudu urbanih funkcionalnih odjevnih predmeta prilagođenih današnjem brzom tempu života koji zahtjeva brzu transformaciju u različitim okolnostima. Novi koncept odjevanja koji Bench promovira u svojim kolekcijama je više od same mode i odijevanja jer nudi odjeću koja ima savršen spoj funkcionalnosti i estetike, namjenjena je dinamičnim ljudima, a prilagođava se svim aspektima suvremenog načina života. Vodonepropusni i rastezljivi sofisticirani materijali, ergonomski inovativni krojevi, jednostavnost i udobnost odjeće, sve to čini Bench bezvremenske komade toliko funkcionalnim.

    Pogledaj ponudu

    Za samosvjesne mlade ljude koji su odani izvanrednim modnim kombinacijama, vrhunskom dizajnu i razumnim cijenama. Blend kolekcije predstavljaju snažan izbor suvremenih europskih stilova i pomno skrojenih traperica izrađenih za urbani život, pritom ne zanemarujući osnovne vrijednosti brenda ; autentičnu izdržljivost, komercijalnu dosljednost, bogatu paletu boja, atraktivnost proizvoda i traper baštinu.

    Pogledaj ponudu

    Henri Lloyd modni brend je osnovan 1963. godine u Manchesteru. Nakon 50 godina razvoja i ogromnog bogatog iskustva u izradi inovativnih materijala, Henri Lloyd asortimani danas sadrže jedinstveni spoj baštine, inovativnosti i tehničke izvrsnosti.

    Pogledaj ponudu

    ICHI je ženski danski modni brand osnovan 1999. god. za sofisticirane i opuštene gradske djevojke. ICHI kolekcije su kreativne, hrabre i ženstvene, inspirirane uličnom modom i umjetnosti. Ručno dizajnirani apstraktni print koji se provlači kroz ICHI kolekcije je upravo ono što ih čini suvremenima i jedinstvenima.

    Pogledaj ponudu

    Počevši 1977. kao mala obiteljska tvornica velikih ideja i ambicija Garcia je danas prerasla u jedan od poznatih svjetskih „jeans“ brand-ova.

    U Garciji vjeruju da bi svako trebao imati priliku priuštiti sebi najbolje. Stoga je njihova cijena i dan danas doista pristupačna unatoč tome da je riječ o svjetski poznatom brendu s bogatom tradicijom proizvodnje traperica.

    U proces proizvodnje se ulaže veliki trud i strast što svakako potkrijepljuje činjenica da je svaki par traperica prošao poseban tretman ručne dorade, a sam materjal (pamuk) koji se koristi za izradu traperica ja pažljivo odabran i mješan kako bi se postigla najkvalitetnija svojstva.

    Iako mnogi konkurenti koriste brže i tehnološki naprednije metode pri izradi traperica, u Garciji vjeruju da tradicionalno prstenasto pređenje daje najjače i najljepše pređe. Štoviše svaki par Garcia traperica prolazi niz specifičnih procesa u kojima se ručno obrađuje. U tim procesima osoblje posvećuje posebnu pažnju pri izradi različitih detalja što čini svaki par Garcia traperica gotovo jedinstvenim.

    Pogledaj ponudu

    FILA je osnovana u Italiji u mjestu Bailla, od strane braće Fila. FILA je prepoznatljiva po kombinaciji crvene, plave i bijele boje, te poznatom F-box logu. Ovaj brend je ostavio traga u sportskoj odjeći i obući za muškarce, žene i djecu, te je s pravom zaradio status klasika za sportsku odjeću i obuću.

    Pogledaj ponudu

    EMILY & NOAH je privatna marka Meier Lederwaren. Od 1921. godine predstavljaju tradiciju, kvalitetu i samostalni dizajnerski jezik. EMILY & NOAH donosi dašak svježeg zraka i kombinira tradicionalni smjer Meier Lederwaren s modom, trendovima i mladim životnim stilom. EMILY & NOAH je specijalizirana za visoko kvalitetne torbe od sintetičkih vlakana. Uzbudljiv materijal koji se može obraditi vrlo različito i istovremeno predstavlja pravu alternativu prirodnoj životinjskoj koži. EMILY & NOAH uvjerava i inspirira raznolikošću. Cilj je dati svakom džepu priliku da pronađe svoj omiljeni osobni predmet, da pokaže svijest o trendu i da daje izjave sa znakovitim accessoriesom. EMILY & NOAH torbe pokrivaju i purističke, klasične stilove s čistim linijama kao i privlačne dizajne s patchwork izgledom, zakovicama i sjajnim detaljima.

    Pogledaj ponudu

    Osnovan 2004. godine u samom srcu Marseillesovog sektora trapera, Kaporal je svoj imidž izgradio kroz traperice, svoje neponovljive krojeve i detalje. Brend elegantno odjeva muškarce i žene od 16 do 35 godina , privučene kreativnom i smionom ponudom odjeće po pristupačnim cijenama. Osluškujući tržište, Kaporal je iskoristio priliku kako bi proširio svoje kolekcije i postao trendovska robna marka koja nudi također i razvijenu paletu accessoriesa (naočale, satovi, cipele, kožna galanterija...). Danas Kaporal ima mrežu od više od 1.600 trgovačkih lanaca, više od 100 butika, uključujući i tridesetak franšiza, novi konceptni dućan i pozicionira se kao prava alternativa međunarodnim brandovima. Inspiriran je američkim vrijednostima, trendovima i neprestanim otkrivanjem vintage proizvoda iz second hand trgovina diljem svijeta. Naoružani timom stilista, iz godine u godinu, brend je afirmirao svoj vintage i trendovski stil kako bi postigao zrelost u svojim kolekcijama, što mu daje pravi legitimitet lifestyle brenda i prepoznat je kao takav. Kaporal je brand koji ne ostavlja ravnodušnim, brand s jakim karakterom, prepoznatljivim i pretpostavljenim stilom.

    Pogledaj ponudu

    RVCA je globalni američki lifestyle brand s nasljeđem u odjeći i modnim dodacima koju pokreće umjetnost. Vođen kulturom kreativnosti, RVCA je duboko ukorijenjen i strastven u umjetnosti i aktivnim pothvatima. RVCA je autentičan brand koji nadahnjuje potrošače kroz svoje zagovornike, umjetnike, događaje i proizvode. Uvijek originalan, RVCA pomiče granice kreativnog izražavanja. Nadmašujući granice tradicionalne sportske odjeće, RVCA je dizajnerski vođen lifestyle brand oslobođen prolaznih trendova – stvoren od grupe istomišljenika iz različitih subkultura. Namjera od početka bila je stvaranje platforme; koja na izvoran način kombinira umjetnost, glazbu, modu i suvremeni način života - pružiti prazno platno za umjetnike, sportaše i zagovornike s kojima radimo, i dizajne koje stvaramo, za zauzeti središnje mjesto. Za RVCA, riječ je o današnjoj, sutrašnjoj i životnoj slici. Radi se o nadahnuću naših generacije, pružajući nešto od kulturne supstance i, prije svega, sve to rade s integritetom i kao ujedinjeni obitelj, bliska zajednica. Ime RVCA (izgovara se: rü-kəә, rew-ka ili rou-ka) razvijeno je prije svega iz "V" i "A" - koja simbolizira ravnotežu suprotnosti i kako oni koegzistiraju: priroda x industrijalizacija; žena x čovjek; umjetnost x znanost; red x kaos; prošlost x sadašnjost... budućnost.

    Pogledaj ponudu

    Sina Jo je privatna marka Meier Lederwaren. Od 1921. godine predstavljaju tradiciju, kvalitetu i samostalni dizajnerski jezik. Ako volite miris kožnih torbi, ne možete dobiti dovoljno boja i tražite raznoliki modni dizajn , onda je Sina Jo brand za vas. Sina Jo je uspješan brend s više od 3.500 prodajnih mjesta daleko izvan granica Njemačke. Svake sezone Sina Jo iznenađuje novim kolekcijama koje samostalno interpretiraju trenutne trendove i još uvijek imaju dizajn koji vrijedi više od jedne sezone. Sina Jo specijalizirala se za visoko kvalitetne torbe od umjetne kože. Uzbudljiv materijal koji ne samo da se može obraditi i obraditi na različite načine, nego i ispuniti zahtjeve veganskih ljudi.

    Pogledaj ponudu

    Kultni australski brand Billabong za surfanje i stil života je osnovao Gordon Merchant. Ime Billabong je izvedeno iz riječi Wiradjuri bilabaŋ, što znači "Potok koji teče samo tijekom kišne sezone". Billabong, brand broj 1 na svijetu za surfanje, izgrađen je na vrhunskoj kvaliteti, inovaciji i slušanju svoje osnovne baze kupaca, a to su akcijski sportaši.. Billabongov tim ima povijest koja se proteže desetljećima, ali brand se fokusirao na nastavak povezivanja s novom generacijom, s digitalnim strategijama koje bilježe ogroman rast globalnih društvenih medija u svim kanalima u posljednjih nekoliko godina. Od svojih skromnih početaka do sponzorstva elitnih juniorskih timova i profesionalnih surfera, Billabong potiče otkrivanje unutarnjeg obalnog načina života svojih kupaca. Poznat po svojim životnim motoima poput ‘Život je bolji u kupaćim hlačama’ i ‘Bikini način života’ , ovaj Aussie brand nudi nešto za svakoga, od 'boardiesa' visokih performansi do zimske odjeće do najnovijih bikinija!

    Pogledaj ponudu

    Kruna Trade d.o.o. je ovlašteni zastupnik O'Neill, Bench, Blend, Henri Lloyd, Ichi i Garcia Jeans proizvoda za Hrvatsku. © Copyright 2016