Besplatan povrat
Imam li pravo na povrat?
Pravo na povrat narudžbe imaju svi kupci na sve proizvode.
U kojem roku moram zatražiti povrat?
Povrat na sve proizvode, dužan/na si zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa..
Mogu li proizvod kupljen u KrunaMode web shopu vratiti u neki od Kruna Mode dućana?
Sve proizvode možeš vratiti u bilo koju od Kruna Mode trgovina ili dostavom kurirske službe na adresu Kruna Mode d.o.o., Gundulićeva 26a, 21000 Split nakon odobrenog zahtjeva za povrat.
Što kad zatražim povrat? Nakon kojeg vremena moram vratiti proizvod?
Nakon što zatražiš povrat kontaktirat će te naše osoblje i dati uputstva za izvršenje povrata. Ukoliko je zahtjev odobren, proizvod se putem ekspresne dostave mora vratiti o našem trošku u roku od dva radna dana od zatraženog povrata.
Kako pokrećem zahtjev za povrat?
Zahtjev za povrat pokrećeš u roku od 14 radnih dana od primitka paketa slanjem emaila naslova „Zahtjev za povrat“, a u sadržaju emailu napišeš svoj broj narudžbe ( email šalješ na na webshop@krunamode.hr ). Po primitku istog u roku dva radna dana kontaktirati ćete naša info služba. Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu iznad originalne ambalaže. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete, nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?
Ako utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, ovisno o načinu plaćanja vratit ćemo ti puni iznos na tekući račun ili zatražiti od banke storno naplate kreditne kartice.
Kruna Mode d.o.o. garantira da su svi proizvodi kupljeni na našem web shopu ispravni. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih vi vidite na zaslonu svog monitora. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te isto tako zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe.
Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom, informirajte nas o poteškoći. Kontaktirajte nas najkasnije 14 dana od dana primitka proizvoda kako bismo se dogovorili oko zamjene proizvoda ili povrata novca.