Brendovi

  

Garcia, talijansko-nizozemski brend osnovan 1977. godine kao mala obiteljska tvornica velikih ideja i ambicija, danas je prerastao u jedan od poznatijih svjetskih jeans brendova.

U Garciji vjeruju kako bi svatko trebao imati priliku priuštiti sebi najbolje. Stoga je njihova cijena doista pristupačna unatoč tome da je riječ o svjetski poznatom brendu s bogatom tradicijom proizvodnje traperica. Svaki par Garcia traperica je prošao poseban tretman ručne dorade i u tim procesima posebna pažnja se pridaje izradi različitih detalja, što čini svaki par Garcia traperica gotovo jedinstvenima. Svoju strast prema izradi detalja i posebnih tkanja primjenjuju u izradi svih odjevnih predmeta.

 

Iz trajne ljubavi prema vodi i snijegu 1952. godine na obalama Kalifornije rođen je O'Neill - najstariji surf, snow & lifestyle modni brend na svijetu.

Kroz svoju kreativnu genijalnost O'Neill nadilazi prepreke na koje standardna odjeća i obuća nailaze, potičući nas tako da što više vremena provodimo u prirodi. O'Neill komadi definitivno su najbolji izbor za sve one koji cijene inovativan dizajn, funkcionalnost i besprijekornu kvalitetu. Jedan je i od najpopularnijih brendova i u Hrvatskoj gdje se zaista možemo uvjeriti da stara O'Neill-ova krilatica: “O'Neill customer becomes O'Neill fan“ zaista vrijedi. Ovaj kalifornijski brend, 'dijete' legendarnog surfera Jacka O’Neill-a čija je karizma poznata diljem svijeta, svojim inovacijama i danas nadahnjuje milijune ljudi. Jack je izumio prvo neoprensko surf odijelo od kojeg su se razvila moderna surf i ronilačka odijela. Bez njega bi cijeli jedan segment vodenih sportova i profesionalnih aktivnosti izgledao potpuno drugačije. O'Neill-ova početna vizija da proizvodi funkcionalne i inovativne proizvode, ostala je konstanta do danas. Od prvog svjetskog neoprenskog odjela i uzice kojom se daska veže uz nogu, do prvih u svijetu surferskih bermuda bez šavova pa sve do nedavno lansiranih revolucionarnih elektroničkih odjevnih predmeta i dodataka, O'Neill-ova težnja za inovativnošću uvijek će biti nit vodilja ovog brenda. Danas je O'Neill prisutan u cijelom svijetu i uvijek će biti odan svom imidžu kao jedan od svjetskih vodećih lifestyle brandova, baziranom na pola stoljeća dugoj povijesti kao Prvo Ime u Vodi (First Name In The Water). A snijeg, to je samo zamrznuta voda.

 

EMILY & NOAH je brend visokokvalitetnih torbi od sintetičkih vlakana njemačkog porijekla. Od davne 1921. godine karakteriziraju ga tradicija, kvaliteta i samostalan dizajnerski jezik.

Svoje torbe izrađuju od kvalitetnog i zanimljivog materijala koji se može obraditi na različite načine i istovremeno predstavlja pravu alternativu prirodnoj životinjskoj koži. EMILY & NOAH inspirira raznolikošću te se svojim modelima prilagođava svakojakim ženskim ukusima od tradicionalnih i trendy, preko diskretnih i upadljivih do casual i chic modela torbi.

 

Od 1921. godine Sina Jo je njemački brend koji predstavlja tradiciju, kvalitetu i samostalni dizajnerski jezik. Ako voliš kvalitetne kožne torbe, boje i tražiš raznoliki modni dizajn, onda je Sina Jo brand za tebe.

Sina Jo je uspješan brend s više od 3.500 prodajnih mjesta daleko izvan granica Njemačke. Svake sezone Sina Jo iznenađuje novim kolekcijama koje samostalno interpretiraju aktualne trendove ali također kreiraju dizajn koji je nosiv više od jedne sezone. Njihova umjetna koža obradiva je na različite načine ali i odobrena od strane veganskih ljudi.

 

Kultni australski brand Billabong za surfanje i stil života je osnovao Gordon Merchant. Ime Billabong je izvedeno iz riječi Wiradjuri bilabaŋ, što znači "Potok koji teče samo tijekom kišne sezone". Billabong, brand broj 1 na svijetu za surfanje, izgrađen je na vrhunskoj kvaliteti, inovaciji i slušanju svoje osnovne baze kupaca, a to su akcijski sportaši.

Billabongov tim ima povijest koja se proteže desetljećima, ali brand se fokusirao na nastavak povezivanja s novom generacijom, s digitalnim strategijama koje bilježe ogroman rast globalnih društvenih medija u svim kanalima u posljednjih nekoliko godina. Od svojih skromnih početaka do sponzorstva elitnih juniorskih timova i profesionalnih surfera, Billabong potiče otkrivanje unutarnjeg obalnog načina života svojih kupaca. Poznat po svojim životnim motoima  poput  ‘Život je bolji u kupaćim hlačama’ i ‘Bikini način života’ , ovaj Aussie brand nudi nešto za svakoga, od 'boardiesa' visokih performansi do zimske odjeće do najnovijih bikinija!

 

Osnovan 2004. godine u samom srcu Marseillesovog sektora trapera, Kaporal je svoj imidž izgradio kroz traperice sa svojim neponovljivim krojevima i detaljima.

Ovaj brend elegantno odijeva muškarce i žene koji vole drugačiju i kreativnu odjeću po pristupačnim cijenama. Osluškujući tržište, Kaporal je iskoristio priliku kako bi proširio svoje kolekcije i postao trendovska robna marka koja nudi i razvijenu paletu accessoriesa (naočale, satovi, cipele, kožna galanterija...). Danas Kaporal ima mrežu s više od 1.600 trgovačkih lanaca, više od 100 trgovina, uključujući i tridesetak franšiza te novu konceptnu trgovinu. Kaporal se pozicionira kao prava alternativa međunarodnim brandovima. Inspiriran je američkim vrijednostima, trendovima i vintage proizvodima diljem svijeta. Pomoću vrhunskog tima stilista, iz godine u godinu brend je afirmirao svoj vintage i trendovski stil kako bi postigao zrelost u svojim kolekcijama, što mu daje pravi legitimitet lifestyle brenda. Kaporal je brend s jakim karakterom i prepoznatljivim stilom, brend koji ne ostavlja ravnodušnim!

 

Element je bez sumnje najveći i najproduktivniji američki brend u svjetskom skateboarding-u, osnovan 1992. godine. Svestran, uzbuđujuć, adrenalinski i energičan lifestyle brend koji svoj entuzijazam crpi iz skateboarding-a.

U svom asortimanu nudi raznolik izbor muške odjeće i modnih dodataka za strastvene skateboard entuzijaste. Ukoliko se baviš ovim sportom ili si jednostavno privržen ovom načinu oblačenja, Element je tvoj pravi odabir! Ono što karakterizira ovaj brand je definitivno oprema i odjeća za skateboard, dobro poznati logo na svim kontinentima, legenda o Bamu Marger-u, Ray Barbee, stil gospođe Appleyard, najuspješniji Nyjahuston natjecatelj, ekscentrični Evans Smith, čisti brucoš Jaakko Ojanen, itd. Element je brend ukorijenjen u skateboardingu, umjetnosti i prirodi, a njegova misija je pozitivno utjecati kroz održive i socijalne inicijative usmjerene ka boljem sutra.

 

SINNER je nizozemski brand skijaške/snowboard i ostale sportske opreme čija je misao od 1996. godine istražiti svijet kako bi se dobila inspiracija, pronašlo uzbuđenje, savladali izazovi i doživjeli čarobni trenuci koji pokreću njihovu neprestanu znatiželju.

Sve njihove kolekcije započinju inspiracijom koju dobivaju iz osobnog životnog iskustva. SINNER možeš pronaći u preko 3000 prodavaonica, uključujući neke od najboljih svjetskih robnih kuća, nezavisnih trgovina i u trgovinama Kruna Mode. Sinner je oduvijek predstavljao inovativnost, kvalitetu, performanse i stil. Prvo kao tvrtka za naočale sa sportskim sunčanim naočalama, a danas kao međunarodni lifestyle i sportski brend distribuiran u 24 zemlje širom svijeta. U našoj SINNER ponudi možeš pronaći njihove ski/snowboard naočale, ski/snowboard kacige, ski/snowboard rukavice i ostale proizvode s kojima će tvoji praznici na skijanju biti još čarobniji! I za kraj, SINNER ti poručuje: „Ne boj se! Usudi se pobijediti sustav i živjeti! Živi izvan svojih granica i istražuj, smisao života nije u tome da slijediš pravila, već da ih prekršiš i da započneš s istraživanjem, da ugledaš svjetlo. Ne trebaš nikoga da ti govori tko si ili što si. Kreiraj svoja pravila – nemoj se pretvarati da si netko drugi! Budi svoj! Svi ostali su već zauzeti.”

 

RVCA je globalni američki lifestyle brend čiji je pokretač umjetnost. Autentičan je te nadahnjuje potrošače kroz svoje zagovornike, umjetnike, događaje i proizvode. Uvijek originalan, RVCA pomiče granice kreativnog izražavanja. Njegova je misija prepoznati i slaviti veličinu i snagu kreativnosti.

Nadmašujući granice tradicionalne sportske odjeće, RVCA je lifestyle brand oslobođen prolaznih trendova – stvoren je od grupe istomišljenika iz različitih subkultura. Namjera od osnutka brenda bila je stvoriti platformu koja na izvoran način spaja umjetnost, modu, glazbu i moderan stil života te na taj način pružiti mogućnost svojim članovima tima kojeg čine umjetnici, fotografi, dizajneri, sportaši, DJ-evi, glazbenici, da zauzmu centralno mjesto u kreativnom izričaju. Za RVCA, radi se o današnjici, sutrašnjici i životu kao glavnim vodiljama. Ime RVCA (izgovara se: rü-kəә, rew-ka ili rou-ka) razvijeno je prije svega iz pojedinačnih slova "V" i "A" - koji simboliziraju ravnotežu suprotnosti. Pokazuje nam kako suprotnosti koegzistiraju u stvarnosti, npr. priroda naspram industrijalizacije, umjetnost naspram znanosti, red naspram kaosa,...